Znate li razliku između slogana i tagline?
Kratko i jasno
Keep it short and simple
Tagline i slogan su kratke, zapamtljive fraze koje se koriste za komunikaciju poruke ili identiteta brenda, ali ipak postoji mala razlika između njih.
Tagline je kratka fraza koja komunicira suštinu brenda ili proizvoda. Obično se koristi u marketinškim i oglašivačkim materijalima te se može koristiti dugi niz godina. Tagline je često povezan s cjelokupnim identitetom brenda i može se koristiti u više marketinških kampanja.
Taglines:
- Nike – “Just Do It”
- Apple – “Think Different”
- Coca-Cola – “Taste the Feeling”
- Creatos – Creative & Innovative 😀
Brandovi mogu imati jedan tagline koji konstantno koriste ili mogu imati više taglineova koje koriste u različitim kontekstima.
Broj taglineova koji brand ima trebao bi ovisiti o strategiji komunikacije branda, marketinškim ciljevima i ciljnoj publici. Važno je da brand ima jasnu i konzistentnu poruku, ali isto tako je važno biti prilagodljiv i fleksibilan u načinu na koji se ta poruka komunicira. Dakle, ne postoji pravi ili pogrešan broj taglineova koje bi brand trebao imati – sve ovisi o tome što najbolje funkcionira za taj određeni brand.
S druge strane, slogan je kratka fraza koja se posebno stvara za marketinšku kampanju. Koristi se za promociju određenog proizvoda ili usluge te je često povezan s određenom marketinškom kampanjom ili inicijativom. Slogani su obično kratkotrajni i povlače se nakon što kampanja završi.
- Subway – “Eat Fresh”
- KFC – “Finger Lickin’ Good”
- M&M’s – “Melts in Your Mouth, Not in Your Hands”
Tagline je dugoročna izjava o identitetu brenda, dok je slogan kratkoročna promotivna izjava koja se koristi za određenu kampanju ili inicijativu.
Za tagline ili slogane pokušajte ne koristiti više od 5 riječi.
Darko Bilandžić
Kategorije
Popularni sadržaj
Podjeli sadržaj
Pročitaj i ovo
Svaki tjedan novi korisni blog post
Razumijevanje Umjetne Inteligencije
Razumijevanje Umjetne Inteligencije: Vaš Vodič kroz AI Dobrodošli u moj vodič o umjetnoj inteligenciji! U
AR projekt za Vukovarski vodotoranj
Proširena stvarnost VukovARskog Vodotornja U suradnji s Vukovarski Vodotornja- Simbol hvratskog zajedništva i Grada Vukovara
Pro 3X3 Tour 2023
PRO 3X3 TOUR 2023 https://www.youtube.com/watch?v=rqDdKyQxCvs&ab_channel=Pro3x3Tour Ove godine sam dobio priliku spojiti svoje dvije ljubavi a
Interaktivna knjiga MIT – Marketing/Muzeji i tehnologija
Interaktivna knjiga MIT Interaktivna knjiga “MIT – Marketing / Muzeji i tehnologija”, čiji sam autor
Što su i čemu služe Keywords
Home / Pages / Ključne riječi ili Keywords Ključne riječi su riječi i fraze koje
SEO – Search Engine Optimization
Home / Pages / Search Engine Optimization – SEO SEO je proces optimiziranja web stranica
Newsletter
Pretplatite se na naš newsletter i pažljivo pratite naš sadržaj. Primajte vijesti na temelju onoga što se odnosi na vas. Obećajemo da nećemo slati promocije koje vam se ne sviđaju.