Odakle započeti?
Odakle započeti?
Kao vlasniku malog poslovanja i sam znam kako može biti zastrašujuće znati odakle započeti ikakve marketinške aktivnosti.
BEZ BRIGE!
Postoje neki ključni elementi na koje se možete fokusirati u samom startu.
- Prvo i najvažnije, važno je odrediti ciljnu publiku. Tko su ljudi kojima želite prezentirati / prodati svoju uslugu ili proizvod? Razmislite o njima i njihovoj dobi, lokaciji, njihovim interesima i potrebama.
Što više (sa)znate i možete biti specifičniji o vašoj ciljanoj publici, to bolje.
- Jednom kad imate jasnu predodžbu o ciljnoj publici, možete početi razmišljati o raznim marketinškim kanalima za koje smatrate da će biti najbolji za Vas te za dostizanja vaše ciljane publike. To bi moglo uključivati kanale poput društvenih mreža, e-mail marketinga, content marketinga ili čak tradicionalne metode poput tiskanih ili radio oglasa.
- Još jedan važan aspekt marketinga je izgradnja jakog identiteta brenda. To uključuje sve, od vašeg logotipa i dizajna web stranice do tonaliteta i poruka. Budite sigurni da je vaš branding jedinstven i da odražava vrijednosti i osobnost vašeg poslovanja.
Vaš brand je ono što ljudi govor o vama kada niste u sobi.
Zapamtite to! - Na kraju, ne bojte se testirati i mjeriti učinkovitost vaših marketing aktivnosti. To bi moglo uključivati A/B testiranje različitih naslova e-mail poruka ili analiziranje performansi različitih društvenih mreža. Kontinuiranim prikupljanjem i analiziranjem podataka, možete preciznije podešavati svoju marketinšku strategiju i donositi informirane odluke o tome gdje usmjeravati svoje resurse (vrijeme i financije).
Počnite s jasnim razumijevanjem ciljne publike, odaberite prave kanale za dosezanje publike, izgraditi jaki brand identitet i kontinuirano testirajte i mjerite svoje marketing aktivnosti. Uz malo fokusa i truda, možete brzo i učinkovito marketirati svoje poslovanje i pokrenuti rast.
Ukoliko VI ne ispričate svoju priču o Vama, netko drugi hoće! Taj netko može upravo biti Vaša konkurencija i siguran sam da Vam se neće svidjeti njihova priča
![](https://creatos.hr/wp-content/uploads/2022/12/c7729c9a-3115-413c-9c74-09d4e6a95682.jpeg)
![](https://creatos.hr/wp-content/uploads/2022/09/Creatos_Contact-2-1024x1024.jpg)
Darko Bilandžić
Kategorije
Popularni sadržaj
Podjeli sadržaj
Pročitaj i ovo
Svaki tjedan novi korisni blog post
![](https://creatos.hr/wp-content/uploads/2023/11/darkobilandzic_landscape_image_of_man_reading_a_book_different__bb921c24-c63b-468c-a930-9795f18188da.png)
Razumijevanje Umjetne Inteligencije
Razumijevanje Umjetne Inteligencije: Vaš Vodič kroz AI Dobrodošli u moj vodič o umjetnoj inteligenciji! U
![](https://creatos.hr/wp-content/uploads/2023/10/385511004_810910441043636_1007564128531052646_n.jpg)
AR projekt za Vukovarski vodotoranj
Proširena stvarnost VukovARskog Vodotornja U suradnji s Vukovarski Vodotornja- Simbol hvratskog zajedništva i Grada Vukovara
![](https://creatos.hr/wp-content/uploads/2023/08/360177050_10101058562400088_2626535679364203966_n.jpg)
Pro 3X3 Tour 2023
PRO 3X3 TOUR 2023 https://www.youtube.com/watch?v=rqDdKyQxCvs&ab_channel=Pro3x3Tour Ove godine sam dobio priliku spojiti svoje dvije ljubavi a
![](https://creatos.hr/wp-content/uploads/2023/07/MIT-Promo-scaled.webp)
Interaktivna knjiga MIT – Marketing/Muzeji i tehnologija
Interaktivna knjiga MIT Interaktivna knjiga “MIT – Marketing / Muzeji i tehnologija”, čiji sam autor
![](https://creatos.hr/wp-content/uploads/2023/04/Creatos_keywords.jpg)
Što su i čemu služe Keywords
Home / Pages / Ključne riječi ili Keywords Ključne riječi su riječi i fraze koje
![](https://creatos.hr/wp-content/uploads/2023/04/magnifying-glass-many-words-black-background-with-text-seo-search-engine-optimization-written-with-golden-letters-internet-marketing-web-analytics-concept-3d-illustration-1-scaled.jpg)
SEO – Search Engine Optimization
Home / Pages / Search Engine Optimization – SEO SEO je proces optimiziranja web stranica
Newsletter
Pretplatite se na naš newsletter i pažljivo pratite naš sadržaj. Primajte vijesti na temelju onoga što se odnosi na vas. Obećajemo da nećemo slati promocije koje vam se ne sviđaju.