Odakle započeti?

Kao vlasniku malog poslovanja i sam znam kako može biti zastrašujuće znati odakle započeti ikakve marketinške aktivnosti.

BEZ BRIGE!

Postoje neki ključni elementi na koje se možete fokusirati u samom startu.

  • Prvo i najvažnije, važno je odrediti ciljnu publiku. Tko su ljudi kojima želite prezentirati / prodati svoju uslugu ili proizvod? Razmislite o njima i njihovoj dobi, lokaciji, njihovim interesima i potrebama.

    Što više (sa)znate i možete biti specifičniji o vašoj ciljanoj publici, to bolje.

  • Jednom kad imate jasnu predodžbu o ciljnoj publici, možete početi razmišljati o raznim marketinškim kanalima za koje smatrate da će biti najbolji za Vas te za dostizanja vaše ciljane publike. To bi moglo uključivati kanale poput društvenih mreža, e-mail marketinga, content marketinga ili čak tradicionalne metode poput tiskanih ili radio oglasa.

  • Još jedan važan aspekt marketinga je izgradnja jakog identiteta brenda. To uključuje sve, od vašeg logotipa i dizajna web stranice do tonaliteta i poruka. Budite sigurni da je vaš branding jedinstven i da odražava vrijednosti i osobnost vašeg poslovanja.

    Vaš brand je ono što ljudi govor o vama kada niste u sobi.
    Zapamtite to!

  • Na kraju, ne bojte se testirati i mjeriti učinkovitost vaših marketing aktivnosti. To bi moglo uključivati A/B testiranje različitih naslova e-mail poruka ili analiziranje performansi različitih društvenih mreža. Kontinuiranim prikupljanjem i analiziranjem podataka, možete preciznije podešavati svoju marketinšku strategiju i donositi informirane odluke o tome gdje usmjeravati svoje resurse (vrijeme i financije).
 

Počnite s jasnim razumijevanjem ciljne publike, odaberite prave kanale za dosezanje publike, izgraditi jaki brand identitet i kontinuirano testirajte i mjerite svoje marketing aktivnosti. Uz malo fokusa i truda, možete brzo i učinkovito marketirati svoje poslovanje i pokrenuti rast.

Ukoliko VI ne ispričate svoju priču o Vama, netko drugi hoće! Taj netko može upravo biti Vaša konkurencija i siguran sam da Vam se neće svidjeti njihova priča

Napisano
22/12/2022

Darko Bilandžić

Poduzetnik, marketing stručnjak, God of war fan, kolekcionar Jordanki

Kategorije

Popularni sadržaj

Podjeli sadržaj

Pročitaj i ovo

Svaki tjedan novi korisni blog post 

Pro 3X3 Tour 2023

PRO 3X3 TOUR 2023 https://www.youtube.com/watch?v=rqDdKyQxCvs&ab_channel=Pro3x3Tour Ove godine sam dobio priliku spojiti svoje dvije ljubavi a

Newsletter

Pretplatite se na naš newsletter i pažljivo pratite naš sadržaj. Primajte vijesti na temelju onoga što se odnosi na vas. Obećajemo da nećemo slati promocije koje vam se ne sviđaju.