Što su i čemu služe Keywords

Ključne riječi ili Keywords

Ključne riječi su riječi i fraze koje ljudi koriste za traženje informacija na tražilicama. To su ideje i teme koje definiraju o čemu se radi u vašem sadržaju i pomažu tražilicama da razumiju sadržaj vaše web stranice. Ključne riječi su važne za SEO jer pomažu vašoj web stranici da se rangira više na stranicama s rezultatima tražilice kada ljudi pretražuju te ključne riječi1234. Upotrebom relevantnih ključnih riječi u svom sadržaju možete privući više prometa na svoju web stranicu i poboljšati vidljivost na internetu.

Kako pronaći prave ključne riječi za SEO

Da biste pronašli prave ključne riječi za SEO, možete slijediti ove korake:

  • Razmislite o mogućim ključnim riječima: Započnite smišljanjem popisa riječi i izraza koji su relevantni za vašu tvrtku ili web-lokaciju.

  • Koristite alat za istraživanje ključnih riječi: koristite alat za istraživanje ključnih riječi da biste pronašli povezane ključne riječi i dobili podatke o opsegu pretraživanja, konkurenciji i drugim mjernim podacima. Neki popularni alati za istraživanje ključnih riječi uključuju SEMrush, Ahrefs i Googleov planer ključnih riječi.

  • Analizirajte konkurenciju: pogledajte ključne riječi koje koriste vaši konkurenti i vidite postoje li prilike za ciljanje ključnih riječi koje su možda propustili.

  • Odaberite prave ključne riječi: Odaberite ključne riječi koje imaju velik opseg pretraživanja i nisku konkurenciju. Usredotočite se na ključne riječi s dugim repom, koje su specifičnije i imaju veće šanse za rangiranje.

  • Strateški koristite ključne riječi: nakon što ste odabrali ključne riječi, strateški ih koristite u sadržaju svoje web stranice, uključujući naslove, naslove, meta opise i u cijelom sadržaju.

    Slijedeći ove korake, možete pronaći prave ključne riječi za svoju web stranicu i poboljšati svoje SEO napore.

Razne vrste ključnih riječi

BROAD match – široko podudaranje, PHRASE match – podudaranje fraze i EXACT match – točno podudaranje različite su vrste opcija podudaranja ključnih riječi koje se koriste u oglašavanju na tražilicama.

  • Ključne riječi sa širokim podudaranjem najmanje su restriktivne i odgovarat će svim pretraživanjima koja uključuju ključnu riječ, kao i povezanim pretraživanjima. Na primjer, ako je ključna riječ sa širokim podudaranjem “tenisice za trčanje”, oglas se može pojaviti za pretraživanja poput “najbolje tenisice za trčanje” ili “tenisice za trčanje za žene”.

  • Ključne riječi s podudaranjem fraze restriktivnije su i odgovarat će pretraživanjima koja uključuju ključnu riječ točnim redoslijedom, ali mogu uključivati ​​dodatne riječi prije ili iza fraze. Na primjer, ako je ključna riječ s podudaranjem izraza “tenisice za trčanje”, oglas se može pojaviti za pretraživanja poput “najbolje tenisice za trčanje za žene” ili “tenisice za trčanje na rasprodaji”.

  • Ključne riječi s točnim podudaranjem najrestriktivnije su i odgovarat će samo pretraživanjima koja uključuju točnu ključnu riječ ili frazu, bez dodatnih riječi. Na primjer, ako je ključna riječ s točnim podudaranjem “tenisice za trčanje”, oglas će se pojaviti samo za pretraživanja koja uključuju točan izraz “tenisice za trčanje”.


    Korištenjem različitih opcija podudaranja ključnih riječi, oglašivači mogu kontrolirati koliko se ključna riječ mora podudarati s korisničkim upitom za pretraživanje kako bi se oglas mogao uzeti u obzir za dražbu. To pomaže oglašivačima da privuku više posjetitelja na svoju web stranicu, potroše manje vremena na izradu popisa ključnih riječi i usmjere svoju potrošnju na ključne riječi koje funkcioniraju.

Primjer ključnih riječi za Patike za košarku

BROAD MATCH
Patike za košarku

  • Tenisice za košarku
  • Kupi tenisice za košarku
  • Crvene Patike za košarku
  • Udobne Patike za košarku
  • Dresovi i patike za košarku
  • Mogu li nositi tenisice za tenis na košarku

 

PHRASE MACH – na ovu vrstu ključnih riječi potrebno je staviti “riječ”
primjer bi bio “patike za košarku”

Pod frazom se podrazumijeva da za našu ciljanu ključnu riječ, u ovom primjeru “patike za košarku” ispred ili iza bude jedna ili dvije riječi. 

  • Patike za košarku Jordan
  • Patike za košarku na popustu
  • Visoke patike za košarku
  • Crvene Patike za košarku
  • Udobne Patike za košarku

Naš oglas za Phrase match za ključne riječi “patike za košarku” se neće prikazati ukoliko korisnik upiše:

  • Košarkaški dresovi i patike za košarku
  • Mogu li nosit tenisice za tenis na košarku

 

EXACT MATCH– je najbolje ključne riječi za male poduzetnike ili limitirani netko tko ima limitirani/manji buđet

Ovu vrstu ključnih riječi potrebno je staviti u uglate zagrade [key word] 

Ovakav vrsta ključnih riječi mora imati isto značenje

Primjer [patika za košarku] 

Exact match uključuje automatski i jedninu i množinu:

  • Patika za košarku – jednina
  • Patike za košarku – množina
  • Košarkaške patike

Primjer

  • Košarkaške patike na popustu
  • Visoke Patike za košarku
  • Udobne Patike za košarku

 

NEGATIVE KEYWORDS

Negative match ili negativne ključne riječi koristimo kada ne želimo da se naše kljune riječi povezuju s nečim negativnim.

Primjer za -patike za košarku:

  • Jeftine patike za košarku
  • Polovne patike za košarku
  • Besplatne patike za košarku
  • Patike za košarku povoljno

 

Najjeftinije patike za košarkuprikazat će se jer smo izuzeli samo jeftine ali ne i riječ najjeftinije. To je nova riječ koja se mora također dodati kao negativna riječ

Ključne riječi su bitne jer pomažu korisnicima da lakše pronađu relevantan sadržaj na internetu, a isto tako i olakšavaju pretraživačima da indeksiraju i rangiraju web stranice.

Napisano
28/04/2023

Darko Bilandžić

Poduzetnik, marketing stručnjak, God of war fan, kolekcionar Jordanki

Kategorije

Popularni sadržaj

Podjeli sadržaj

Pročitaj i ovo

Svaki tjedan novi korisni blog post 

Pro 3X3 Tour 2023

PRO 3X3 TOUR 2023 https://www.youtube.com/watch?v=rqDdKyQxCvs&ab_channel=Pro3x3Tour Ove godine sam dobio priliku spojiti svoje dvije ljubavi a

Newsletter

Pretplatite se na naš newsletter i pažljivo pratite naš sadržaj. Primajte vijesti na temelju onoga što se odnosi na vas. Obećajemo da nećemo slati promocije koje vam se ne sviđaju.