Interaktivna knjiga MIT – Marketing/Muzeji i tehnologija

Interaktivna knjiga MIT

Interaktivna knjiga “MIT – Marketing / Muzeji i tehnologija”, čiji sam autor premijerno je predstavljena 28. 06. 2023. u Muzeju vučedolske kulture.

MIT prikazuje inovativne načine primjene multimedije u muzejskom okruženju. Ova knjiga predstavlja sveobuhvatan vodič koji će vas provesti kroz različite aspekte multimedijskog marketinga, ističući njegovu važnost i prednosti u promociji umjetnosti, kulture i povijesti.

Što čini ovu knjigu posebnom?

Prije svega, ona je plod sedam godina dubinskog istraživanja, obrazovanja i primjene u stvarnom svijetu. Njeno stvaranje nije samo rezultat teorijske analize, već i temeljeno na stvarnim iskustvima i praksama koje su se pokazale uspješnima.

Knjiga također dolazi s mobilnom aplikacijom MIT AR koju možete preuzeti s Google Play ili App Store platformi.

MIT AR je mobilna aplikacija koja koristi tehnologiju proširene stvarnosti kako bi iskustvo čitanja knjige MIT dovela u život. Skeniranjem stranica knjige pomoću pametnog telefona ili tableta, možete istraživati 3D modele, virtualne ture, QR kodove i druge interaktivne značajke koje poboljšavaju razumijevanje sadržaja.

Pomoću ovakve vrste interakcije pomiču se granice čitanja.

Knjiga “MIT” kroz svojih 10 poglavlja donosi mnoštvo korisnih savjeta, pravih studija slučaja provedenih u Muzeju vučedolske kulture i primjera najbolje prakse kako biste razumjeli kako multimedija može transformirati muzejsko iskustvo. Od proširene stvarnosti i virtualne stvarnosti, do interaktivnih instalacija i personaliziranih doživljaja, ova knjiga će vas voditi kroz sve najnovije trendove i tehnologije koje oblikuju budućnost muzejskog marketinga.

MIT je izvor inspiracije za sve one koji žele istražiti nove načine komunikacije s publikom, stvarati emocionalne veze i poboljšati interakciju između predmeta i posjetitelja. Kroz nju ćete otkriti načine kako iskoristiti snagu multimedije kako biste privukli, angažirali i obogatili iskustvo svoje publike.

Ova knjiga nije samo za stručnjake iz muzejskog svijeta. Ona je namijenjena svima koji žele razumjeti važnost multimedijalnog marketinga i kako ga ispravno primijeniti u različitim kontekstima. Bilo da ste umjetnik, marketinški stručnjak ili ljubitelj kulture, ova knjiga će vam pružiti dragocjene uvide i potaknuti na inovativno razmišljanje.

Ova interaktivna knjiga u sebi sadrži elemente proširene stvarnosti, umjetne inteligencije, kao i tehnologiju QR kodova.

Ukratko, knjiga “MIT: Multimedijalni marketing u muzejima” je nezaobilazno štivo za sve koji su zainteresirani za muzeje, umjetnost, kulturu i nove načine komunikacije s publikom. Prepuna ideja, primjera i praktičnih savjeta, ova knjiga će vam pomoći da otkrijete snagu multimedije i unaprijedite svoje marketinške strategije u muzejskom sektoru.

Hvala vam što ste mi pružili priliku da podijelim svoje znanje i iskustvo s vama. Uživajte u čitanju i neka vam knjiga “MIT” bude inspiracija za nove ideje i uspješne projekte.

Za sve zainteresirane, knjigu je moguće nabaviti u suvenirnici Muzeja vučedolske kulture kao i na web shopu Muzeja na linku

S poštovanjem,

Darko Bilandžić, autor

Promocija knjige MIT - Marketing/Muzeji i tehnologija u Muzeju vučedolske kulture

Napisano
11/07/2023

Darko Bilandžić

Poduzetnik, marketing stručnjak, God of war fan, kolekcionar Jordanki

Kategorije

Popularni sadržaj

Podjeli sadržaj

Pročitaj i ovo

Svaki tjedan novi korisni blog post 

Pro 3X3 Tour 2023

PRO 3X3 TOUR 2023 https://www.youtube.com/watch?v=rqDdKyQxCvs&ab_channel=Pro3x3Tour Ove godine sam dobio priliku spojiti svoje dvije ljubavi a

Boje u marketingu

Home / Pages / Što boje govore o tvom brandu? Korištenje različitih boja u marketinškim

Newsletter

Pretplatite se na naš newsletter i pažljivo pratite naš sadržaj. Primajte vijesti na temelju onoga što se odnosi na vas. Obećajemo da nećemo slati promocije koje vam se ne sviđaju.