Znate li razliku između slogana i tagline?
Kratko i jasno
Keep it short and simple
Tagline i slogan su kratke, zapamtljive fraze koje se koriste za komunikaciju poruke ili identiteta brenda, ali ipak postoji mala razlika između njih.
Tagline je kratka fraza koja komunicira suštinu brenda ili proizvoda. Obično se koristi u marketinškim i oglašivačkim materijalima te se može koristiti dugi niz godina. Tagline je često povezan s cjelokupnim identitetom brenda i može se koristiti u više marketinških kampanja.
Taglines:
- Nike – “Just Do It”
- Apple – “Think Different”
- Coca-Cola – “Taste the Feeling”
- Creatos – Creative & Innovative 😀
Brandovi mogu imati jedan tagline koji konstantno koriste ili mogu imati više taglineova koje koriste u različitim kontekstima.
Broj taglineova koji brand ima trebao bi ovisiti o strategiji komunikacije branda, marketinškim ciljevima i ciljnoj publici. Važno je da brand ima jasnu i konzistentnu poruku, ali isto tako je važno biti prilagodljiv i fleksibilan u načinu na koji se ta poruka komunicira. Dakle, ne postoji pravi ili pogrešan broj taglineova koje bi brand trebao imati – sve ovisi o tome što najbolje funkcionira za taj određeni brand.
S druge strane, slogan je kratka fraza koja se posebno stvara za marketinšku kampanju. Koristi se za promociju određenog proizvoda ili usluge te je često povezan s određenom marketinškom kampanjom ili inicijativom. Slogani su obično kratkotrajni i povlače se nakon što kampanja završi.
- Subway – “Eat Fresh”
- KFC – “Finger Lickin’ Good”
- M&M’s – “Melts in Your Mouth, Not in Your Hands”
Tagline je dugoročna izjava o identitetu brenda, dok je slogan kratkoročna promotivna izjava koja se koristi za određenu kampanju ili inicijativu.
Za tagline ili slogane pokušajte ne koristiti više od 5 riječi.


Darko Bilandžić
Kategorije
Popularni sadržaj
Podjeli sadržaj
Pročitaj i ovo
Svaki tjedan novi korisni blog post

Što su i čemu služe Keywords
Home / Pages / Ključne riječi ili Keywords Ključne riječi su riječi i fraze koje

SEO – Search Engine Optimization
Home / Pages / Search Engine Optimization – SEO SEO je proces optimiziranja web stranica

Boje u marketingu
Home / Pages / Što boje govore o tvom brandu? Korištenje različitih boja u marketinškim

Znate li razliku između slogana i tagline?
Home / Pages / Kratko i jasno Keep it short and simple Tagline i slogan

Znate li što je i zašto je bitna Buyers Persona?
Home / Pages / Idealni kupac “Customer avatar” je detaljan opis idealnog kupca tvrtke. To

Online edukacija druge generacije polaznika
Home / Pages / Each one, teach one! Siguran sam da ste već upoznati sa
Newsletter
Pretplatite se na naš newsletter i pažljivo pratite naš sadržaj. Primajte vijesti na temelju onoga što se odnosi na vas. Obećajemo da nećemo slati promocije koje vam se ne sviđaju.