Odakle započeti?
Odakle započeti?
Kao vlasniku malog poslovanja i sam znam kako može biti zastrašujuće znati odakle započeti ikakve marketinške aktivnosti.
BEZ BRIGE!
Postoje neki ključni elementi na koje se možete fokusirati u samom startu.
- Prvo i najvažnije, važno je odrediti ciljnu publiku. Tko su ljudi kojima želite prezentirati / prodati svoju uslugu ili proizvod? Razmislite o njima i njihovoj dobi, lokaciji, njihovim interesima i potrebama.
Što više (sa)znate i možete biti specifičniji o vašoj ciljanoj publici, to bolje.
- Jednom kad imate jasnu predodžbu o ciljnoj publici, možete početi razmišljati o raznim marketinškim kanalima za koje smatrate da će biti najbolji za Vas te za dostizanja vaše ciljane publike. To bi moglo uključivati kanale poput društvenih mreža, e-mail marketinga, content marketinga ili čak tradicionalne metode poput tiskanih ili radio oglasa.
- Još jedan važan aspekt marketinga je izgradnja jakog identiteta brenda. To uključuje sve, od vašeg logotipa i dizajna web stranice do tonaliteta i poruka. Budite sigurni da je vaš branding jedinstven i da odražava vrijednosti i osobnost vašeg poslovanja.
Vaš brand je ono što ljudi govor o vama kada niste u sobi.
Zapamtite to! - Na kraju, ne bojte se testirati i mjeriti učinkovitost vaših marketing aktivnosti. To bi moglo uključivati A/B testiranje različitih naslova e-mail poruka ili analiziranje performansi različitih društvenih mreža. Kontinuiranim prikupljanjem i analiziranjem podataka, možete preciznije podešavati svoju marketinšku strategiju i donositi informirane odluke o tome gdje usmjeravati svoje resurse (vrijeme i financije).
Počnite s jasnim razumijevanjem ciljne publike, odaberite prave kanale za dosezanje publike, izgraditi jaki brand identitet i kontinuirano testirajte i mjerite svoje marketing aktivnosti. Uz malo fokusa i truda, možete brzo i učinkovito marketirati svoje poslovanje i pokrenuti rast.
Ukoliko VI ne ispričate svoju priču o Vama, netko drugi hoće! Taj netko može upravo biti Vaša konkurencija i siguran sam da Vam se neće svidjeti njihova priča


Darko Bilandžić
Kategorije
Popularni sadržaj
Podjeli sadržaj
Pročitaj i ovo
Svaki tjedan novi korisni blog post

Interaktivna vizitka
Home / Pages / Unaprijedite svoju vizitku Vizitke ne moraju biti samo jednostavan papir na

Odakle započeti?
Home / Pages / Odakle započeti? Kao vlasniku malog poslovanja i sam znam kako može

Online prisutnost
Home / Pages / Online prisutnost Zašto biti online? Zašto imati profile na svim tim

Online marketing
Home / Pages / Online marketing Online marketing se odnosi na praksu promoviranja i prodaje
Newsletter
Pretplatite se na naš newsletter i pažljivo pratite naš sadržaj. Primajte vijesti na temelju onoga što se odnosi na vas. Obećajemo da nećemo slati promocije koje vam se ne sviđaju.